onsdag 28 september 2011

Mat

Är hungrig som en varg, håller på att göra fläskfilé och potatisgratäng till the family.
Och om jag får säga det själv så blir det fantastiskt gott. Håller på med marinaden för det kall skurna köttet nu och jag önskar jag kunde äta med dom. Men själv får man hålla sig och bara smaka en tugga här och där. Kanske skrapa av nån tallrik å sådär, men jag får inte äta förrän kl 18. Det är jobb middag på Matkompaniet. Och jag undrar varför det alltid är så att när man ska iväg och äta med ett sällskap sådär, så är jag alltid så hungrig den dan så jag skulle kunna äta 2 middagar, måste va psykiskt. Är fullständigt övertygad om att får jag inte mat snart så hungrar jag ihjäl haha Vi förbeställde maten och jag tog Rödspetta, ÄLSKAR fisk. Skulle kunna leva på det 6 dar i veckan, den 7 får bli pölsans dag..
Nä nu måste servitrisen lätta på röven, nu ska familjen äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar