fredag 23 september 2011

Får väl..


helt enkelt ta tag i det här med bloggen.. ett år går fort. Det hinner hända mycket på ett år.
Tänker ofta att : Det!! skulle jag ha skrivit i bloggen Det! Det!och det.. men det blir ingenting av nånting.
Vet inte varför, det är ju ingen uppsatts.
Det är ju inte ett tal till nationen.
Det är ju egentligen bara mina tankar, upplevelser, det är ju mitt liv.
Men jag får nån prestations ångest, låter töntigt. För vem ska bry sig om vad det står?
Och skulle någon säga något dumt eller tycka jag var knäpp så,...
Ja så va då? det händer ju inget mera än det..
Nä får ta och rycka upp mig, och inte bara tänka utan att verkligen göra det.
Men så är det med mycket i livet, man ska nog inte tänka så mycket utan göra det som känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar