söndag 25 september 2011

Loppis!


I dag har jag varit på Loppis i Östersund. J*ligt långt men det var det värt.
Jag älskar LOPPIS!!
Hittade sånna fynd så det ska gudarna veta..
Till Klara: En lila Didrikson overall (lila is the shit), soft shell jacka, täckbyxor och jacka p.op, överdragsbyxor h&m,Vinterskor, en väska, böcker, leksaker, Hello Kitty mössa
Till Mig: ett par slacke skor, två tröjor, en klänning

Det var säkert någe mera också men det bästa av allt var ändå DORA dockan åt Klara.
Oj va hon tyckte om den.. den pratar går och dansar. Det är andra tider nu, själv fick man ju fantisera om hur dockan rörde sig och talade. Men det är tydligen inget ungdomen i dag ska behöva lägga nån energi på.. Men hur som helst var Det ett riktigt kap..
Eller hela köpet var ett kap 650kr för Allt!! ÅÅ jag är så lycklig hahhaa

JAG ÄLSKAR LOPPISAR!!! Tacka vet jag återanvändning, i denna matrealistiska värld.
Sen fick jag ju köra i våran nya fina bil, och det var ju en fröjd. Så trots en ömmande bak, värkande rygg och ganska tom plånbok så har det varit en underbar dag...
Nu är gubben hemma efter att ha varit borta och monterat så nu ska jag krypa ner hos honom och värma mina IS Kalla fötter mooaaahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar