tisdag 22 juni 2010

pax för att få hålla skylten

tiden bara flyger iväg när man har lite saker att göra.. vi var på barnens hus på fm, klara fick en dammsugare å lite andra saker.. sen köpte vi en pizza på vägen hem och hade pick nick i det gröna, sånt älskar hon. Momma kom hem och tog med sig henne till stugan och jag åkte tillbaka till stan å shoppade lite kläder på rean.. kul med fynd!!!!!
När vi var där igår så såg vi en tjej som stod och höll i en skylt mitt på gå gatan. vi skratta och tyckte synd om henne. Kan inte varit många som slogs om det sommar jobbet. Men tänkte inte mera på det, mer än att det måste ju komma nån och byta av henne, men icke!! Hon stod då där mest hela den dan...
Och då idag när jag kom in vem får jag se om inte samma tjej, med samma kläder som igår! Hur långa arbetspass har dom där skylt hållarna egentligen?? haha... inte ens en stol hade hon att sitta på. Tänkte jag skulle göra en god gärning åt en kvinna i nöd men slank in på lindex å glömde lixom bort det bland alla röda prislappar...
nu ska jag iväg och få min ring stansad av en kompis syster.. det ska stå Klara, och jag får se om jag kommer på nått annat. vet inte hur lång tid det tar lr om hon har lust med nå mera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar