måndag 21 juni 2010

äntligen har vi fått lite sol

SOL SOL underbara sol.. va fan har du hållit hus?? 21 juni å minns inte när solen värmde sist.. deprimerande..
Vi är kvar hos momma än å idag har vi varit å köpt blommor och fikat. Sen följde Klara momma till stugan där moffa väntade på sällskap..
Själv åkte jag till stan för att äta lunch med mina vänner, alla var inte med men vi hade det jätte mysigt. Jag är väldigt lyckligt lottad. Har helt underbara vänner, alla har väll sina egenheter som man inte älskar alla dagar. Men vem har inte det?
Vi gick på stan en sväng å jag hittade SÅÅ söta kläder åt Klara på LIndex. Tycker dom har jättefina barn kläder. Innan jag åkte hem så gick jag även in på Pagoni lr va den heter å köpte lite kjedjor å pärlor för att göra ett halsband.. Blev riktigt fint faktiskt. Gjorde ett åt klara med. Ett med Hello Kitty, hon blev så glad att hon sprang runt i säkert 10min och skrek! JA BLIR GLAD JAG BLIR GLAD, MAMMA KÖPE!!!
haha Gölllen
Mamma berättade att hon hjälpt henne att plantera blommorna i dag. Och hon hade varit så uppe i gasen att hon knappt kunnat stå still, prata, eller höra vad nån sa.. haha JA GÖRA JA GÖRA. va allt mamma hörde hon såg alldeles knäckt ut när jag kom. Men blommorna såg fin ut, iaf dom hon inte helt lyckats trycka sönder i all iver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar