tisdag 22 juni 2010

määään go morgon på er..

SOLEN skiner i dag med?? va e det nu då??
vaknade i morse av att kudden var alldeles blöt, kinderna var blöta.
Trodde inte man grät på riktigt fast man grät i sömnen. Men tydligen, å det var inte lite heller. drömde att jag träffade en kär gamalvän som jag inte sett på flera flera år.. att jag saknat den personen så mycket hade jag då ingen aning om, men nu är örngottet bytt å drömmen nästan glömd.
Det är konstigt det där med drömmar, ibland har dom så stark inverkan på mig att jag minns dom å tänker på dom i flera dagar.. Vad kan dom betyda, finns det ett "budskap"? Tror ändå att det är vårat medvetande som spelar oss ett spratt medans vi sover. endel drömmar återkommer år efter år och ibland nästan samma tid varje år...
Nu ska jag åka å skämma bort min dotter på barnens hus.

2 kommentarer:

  1. Jaha, det är tydligen i Övik man skulle ha varit. Här i viken är det grått, trist och småregnigt. :-(

    Jag drömmer mycket och verkligt, jag tror att man bearbetar mycket när man sover. T.ex. var jag väldigt irriterad på en på mitt jobb, sen drömde jag att jag skällde ut henne efter noter och efter det har jag inte varit lika irriterad på henne. ;-)

    SvaraRadera
  2. haha det var ju bra. ett smidigt sätt att inte förstöra stämningen på jobbet. jag drömmer ofta väldigt verkligt det är så skummt för ibland tänker jag: Har det verkligen hänt lr drömde jag det bara?? jätte förvirrande haha

    SvaraRadera