onsdag 5 oktober 2011

På promenad

Varit och fotat lite i dag på min promenad. Älskar hösten, färgerna, den friska luften allt känns så fräscht på nått vis.
Den här bilden tog jag runt Höglands sjön.
Det är en bra promenad väg runt hela sjön, men den är inte så foto vänlig upptäckte jag. Svårt att få till ljuset, och det är så mycket folk som går där. För Har man hund, koppel och en kamera, som ska samspela så är det inte lätt ska jag säga. Sen alla konstiga blickar man får av folk när man ligger på huk i buskarna och knäpper . Men det kostar lite värdighet ibland, är bara så.
Kan vara lite svårt att koncentrera sig bara när man ser sig själv genom deras ögon.. haha " - Jaha där ligger en sån på huk å smyg knäpper i buskarna." MEEEN va F*n..
Den bjuder vi på tänkte jag, å försökte trassla ut mig ut koppel och snår. haha
Var så ivrig att komma hem och titta på alla bilder. Men som vanligt så satte den självkritiska sidan in så det blev som vanligt- jaha?, hmmm, njaee, borde ha, njaa ee, etc etc
Men Rom byggdes ju inte på en dag så, den som lever lär sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar