fredag 2 juli 2010

Frösön igen..

har mamma här nu. det är alltid lika härligt när hon kommer. Händer för sällan om jag får välja. idag har vi varit på Expo norr ute på Frösön. Kan ju låta enkelt, men tar man två blåbär i en bil och ingen vet vart vi ska å ingen har nån riktig koll, så kan det bli riktigt intressant. haha men tillslut hade vi hittat en bankomat, kommit fram och inte dött i värmen. köpte rökt fläsk filé som man måste när man är på marknad. Sen skulle vi ju tillbaka in till stan, haha ja vi är ju hemma så det gick ju men herrigud. Köpte lite kläder på rea åt både mig och Klara, var ju rea i varenda affär me like!!!
Köpte en smörgåstårta innan vi åkte hem, för det är ju min älskade mammas födelsedag!
Janne och Ida kom å fick hjälpa oss att äta upp den.. och de gjorde dom ju bra.. bara en ynka liten bit kvar ;o) klara var så snäll hela dagen.. men nu sover hon som en stock!! jag med tror ja, P är ute och åker båt med janne. tror dom skulle fiska..

2 kommentarer:

  1. Hahaha!! Ja, jag skulle nog faktiskt gärna vara en fluga i biltaket när ni tillsammans ska hitta till ett nytt ställe! :D

    Tur att det gick bra i alla fall!

    SvaraRadera
  2. haha ja nog var det cirkus alltid.. oj oj oj och värmen gjorde det inte bättre..

    SvaraRadera